Preruseni casovace na x51

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Sobota Únor 26 21:58:41 CET 2005

No jo, no. Pravda. K tomu neni co rict na obhajobu. Ciste
teoretizovani.

btw: Kdysi davno v dobach Didaktiku jsem si k nemu spachal hodiny s
RTC72421. Trefil jsem asi dobry kus, protoze za mesic ujely asi o 1
vterinu (slovy jednu vterinu). Jak ale prisel podzim bylo po zazracne
presnosti. Par stupnu v mistnosti dolu a staly se z nich normalni
hodiny s normalni krystalovou presnosti. Zazrak se nekonal :-)

U jinych hodin jsem udelal sw korekci. Zmeril jsem odchylku za tyden
a zadal ji do hodin jako parametr, ktery se ulozil do EEPROM. Stejne
to za par dnu zase ujizdelo. Ale uz ne tolik.

Pak jsem objevil DCF77 a bylo rozhodnuto jake budou dalsi hodiny.
Do dneska bimbaji se zvonama v kostele v nedaleke vesnici.

S pozdravem,
  Novalex