TV synchro do PICe

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Sobota Únor 26 19:19:09 CET 2005

Alternativni reseni:

Kdysi jsem improvizoval digitalizaci starych fotografii z negativu - z
rucni prohlizecky na diapozitivy a digitalniho fotoaparatu. Mel jsem blbou
optiku, takze to zlobilo v rozich, ale chodilo to. (Musela se nastavit
balance bile, kvuli barve barevneho filmu, a pak softwarove invertovat
vysledny obraz.)

Pokud se nejak podari automaticky ovladat fotoaparat (a stahovat z nej
fotografie), a nejak posouvat film po polickach, da se film prefotit ve
vysokem rozliseni do serie JPEG obrazku, a ty pak slozit do MPEG nebo
jineho formatu v pozadovanem rozliseni. Sice to bude trvat priserne
dlouho, ale jelikoz je to automatizovane, masina muze jet bez obsluhy.
Strojovy cas je levny, a vysledny obraz bude lepsi nez z prijatelne drahe
videokamery.