PICari, nechce se vam podumat?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Únor 25 21:20:38 CET 2005

> Ano, samozrejme o tom vim. Neresil jsem zatim numericky, jaka by byla
> odchylka linearity, ale myslim, ze to s ohledem na charakter pouziti

Jasne, ja to psal jen jako upozorneni, aby nedoslo k nedorozumeni. Je to
treba zvazit, Vase starost jako zadavatele je stanovit pozadovanou
presnost, resitel musi pozadavku vyhovet nebo se s Vami dohodnout.

> nebude vubec kriticke. A pokud jsem psal "krok prevodniku dva stupne",
> neznamena to, ze to nutne musi byt presnost vysledneho mereni teploty
> (tedy ze chyba prevodu teplota/odpor musi byt hluboce pod kvantizacni
> chybou A/D prevodniku)....

Jako voditko pro zacatek muze byt pouzita tabulka
http://sensit.cz/docs/charakt/Pt100.pdf
i kdyz je jen do 400stC.

Pavel

P.S. Abych se pridrzel puvodniho dotazu - o tento kseft nemam zajem,
nebot mam prace az nad hlavu.