Stabilita interniho oscilatoru u PICu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Únor 25 17:11:10 CET 2005

Vzhledem k tomu, ze na tom oscilatoru bude zaviset zrejme pouze rychlost
seriove komunikace, rekl bych, ze na to bude stabilita dostatecna a pripadne
se to da doladit softwarove poslanim nejakeho znaku z Palma a zjistenim jeho
namerene delky na PICovi. Kdyby se frekvence mela nejak podilet na vlastnim
mereni, neveril bych ji, ale takhle ano.

BTW: jake cidlo v tom expozimetru pouzivate. Napadlo me velmi podobne resit
meric barevne teploty svetla.

Jakub Serych