PICari, nechce se vam podumat?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Únor 25 15:27:48 CET 2005

No bez ironie, uprimne receno jsem sam kdysi fulltext programoval, takze
dokonce trochu vim, jak to vypada uvnitr, ale klicova slova, to je vzdycky
problem. Kolikrat uz se mi stalo, ze jsem neco neuspesne hledal, a po nejake
dobe to nasel pri hledani uplne neceho jineho (zpravidla kdyz uz to nebylo
potreba) a kdyz jsem na to koukal, tak jsem si rikal krucinal, to prece neni
mozne, ze jsem to s temi klicovymi slovy nenasel. A kdyz to clovek
prozkoumal bliz, tak zjistil, ze ten google mel pravdu, a ze to chtelo v
tomhle slove pridat jedno pismenko, nebo zkusit jeste tuhle kombinaci slov.

BTW, taky vam tak chybi (aspon) pravostranny zolik v Googlu (zvlast u
ceskych textu)?

Dusan Dolezal