Stabilita interniho oscilatoru u PICu

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Únor 25 14:26:53 CET 2005

No jo, jenomze ted se divam, ze revize toho datashetu, co mam ja, je
oznacena dokonce jako "preliminary" a fakt to tam neni, hledal jsem to
samozrejme i v electrical specification (Je tam akorat "Internal Calibrated
RC Frequency - min 3.92, max 4.08MHz, coz je prece jenom trochu stroha
informace). Holt jsem byl po tom 12F675 tak hladovy, ze jsem ten ds stahoval
snad uz v dobe, kdy jeste u Microchipu ani nevedeli, ze ten svab budou
vyrabet... :-)) Ale mate pravdu, je to stejne moje blbost, mel jsem si
stahnout aktualni datasheet, jenze ja jsem doma akorat na modemu. No ale
dostatecnou blbost jsem myslim prokazal uz tim, ze jsem si na Tx vyhradil
"input only" pin, ne? :-))))))

Kazdopadne ten rozptyl je dost velky, hlavne u tech zapornych teplot. Mozna
bych mohl uzivatele presvedcit, ze pri teplote pod nulou ma byt spravny
clovek doma v teple, a ne se tahat nekde po zmrzly plani s fotakem, ale
bohuzel dost hrozi, ze na te plani budu s nim...

Jeste mne napadla jedna jednoducha varianta, ze bych z te referenci napajel
cely PIC, odber bude nula nula nic a nebude se hlavne moc menit, takze by to
mohlo byt funkcni a uvolnil bych si tak jeden pin.

Dusan Dolezal