PICari, nechce se vam podumat?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Únor 25 14:05:53 CET 2005

No a neda vam JB HEX do toho PICu, nebo aspon naprogramovany procesor? Dyt
to muze byt v SMD a tistak si navrhnete (schema vam snad ani davat nemusi,
to je jasne jako facka). Ale jinak ten soft je otazka jednoho vecera, to se
snad nejaky dobrovolnik najde, ktery by to napsal, ne? Spechate na to moc?
Treba bych si chvilku nasel, ale casu je zatracene malo, tak nevim, kdy bych
se k tomu dostal. Ackoli stejne ted chci doma delat nejake pokusy s regulaci
teploty, tak upravit teplomer na voltmetr zase tak velky problem nebude.
Zkuste vydrzet do pondeli.

Dusan Dolezal