COM - problem ?

JayBee jaybee@centrum.cz
Pátek Únor 25 12:39:03 CET 2005

Nejedna se o funkci ECHO?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of David Hankovec
Sent: Friday, February 25, 2005 12:02 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: COM - problem ?

Dobry den panove. Resim problem ktery je mozna trivialni mozna ne.
Mam na COMu PC poveseny MAX. Ladim si soft UART na PIC, a najednou zjistim,
ze kdyz poslu data do PC po RxD, PC mi vyhodi data zTxD. Je to  normalni ?
Mam proste TxD pccka ve vzduchu (resp. na log. sonde) a do RxD pccka mi
jednocip posila data a ejhle - oni se vraceji zpet po TxD. Nevim, (alespon
zatim, ale pracuju na tom) jestli jsou to ta sama data. Nejak to nechapu,
hardwarove rizeni je vypnute, zkousel jsem TELIX, Hyperterm a jeste jeden
softik a vse se chova stejne. Muze mi to nekdo zbehlejsi vysvetlit ?
Jeste zkusim zahodit MAXe a podivat se primo na linku z PC, ale kdyby nekdo
vedel driv .....:-) Je to mimochodem na 2K, na 98 jsem jeste netestoval.
Proste nevim, co delam spatne.

Diky vsem.
David Hankovec