COM - problem ?

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Pátek Únor 25 12:02:23 CET 2005

Dobry den panove. Resim problem ktery je mozna trivialni mozna ne.
Mam na COMu PC poveseny MAX. Ladim si soft UART na PIC, a najednou
zjistim, ze kdyz poslu data do PC po RxD, PC mi vyhodi data zTxD. Je to
 normalni ?
Mam proste TxD pccka ve vzduchu (resp. na log. sonde) a do RxD pccka mi
jednocip posila data a ejhle - oni se vraceji zpet po TxD. Nevim, (alespon
 zatim, ale pracuju na tom) jestli jsou to ta sama data. Nejak to nechapu,
hardwarove rizeni je vypnute, zkousel jsem TELIX, Hyperterm a jeste jeden
 softik a vse se chova stejne. Muze mi to nekdo zbehlejsi vysvetlit ?
Jeste zkusim zahodit MAXe a podivat se primo na linku z PC, ale kdyby nekdo
vedel driv .....:-) Je to mimochodem na 2K, na 98 jsem jeste netestoval.
Proste nevim, co delam spatne.

Diky vsem.
David Hankovec