homologizacia v SR

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Čtvrtek Únor 24 17:58:02 CET 2005

Ono ani neslo o to, ci je modem lacny, ale toto bol konkretne WiFi
router a vsetko mozne, u nas to prave nikto neponukal, keby to niekto
mal v ponuke, tak ho poslem rovno tam, nemali by sme tieto starosti.
Tiez neslo o nejake nastavenia, dnes to bol pozriet chlapik z telekomu a
ani on to nevedel lepsie nastavit. A vobec mu nevadilo, ze to nieje
homologovane :)
Tiez premeral linku a bola vporiadku. Ale predchvilou som s tym
kamaratom hovoril a volal s ceskym zastupenim firmy a tam mu povedali,
ze ma zly model. Tento to proste nezvlada hardverovo, dohodnut sa s
ceskymi alebo slovenskymi linkami... Tak ide na vymenu.

Takze vdaka, mam v tom uz vacsi prehlad, Jaro