Specialni matice.

Rt jr@siliconbrain.biz
Čtvrtek Únor 24 17:14:41 CET 2005

www.fabory.cz
11772 matice kruhová s drážkou - ocel zinkovana

Nabizeji je ve velikostech M2 - M10

Jen nevim s tou vyskou, tyto matice maji vysku standardni, M3-2.5mm,
M4-3.5mm.

Pokud potrebujete ty matice vysoke jako na obrazku, napada mne pouzit
distancni sloupky s vnitrnim zavitem z GM. Bud tak dlouhe, aby se na ne
dal nasadit nastrckovy klic, nebo do nich z jedne strany napevno
zasroubovat sroub s hlavou s vnitrnim sestihranem (inbus). Pak je mozno
matici dotahnout beznym klickem na inbusy.
Samozrejme take lze do sloupku vyriznout drazku na plochy sroubovak,
pripadne bezne matice dotahovat stranovym klicem ...
--
Rt