Spinani

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Únor 24 15:04:40 CET 2005

Na kolektor stavajiciho TIP122 dat odpor, jehoz druhy konec pujde na bazi vykonoveho PNP. Emitor toho PNP pujde na + a kolektor na ovladanou zarovku.

Nebo ten stavajici TIP122 muzete vyhodit a pouzit tam uplne dostacujici nizkovykonovy NPN typu BC546 (nebo i Tesla-made KC508 suplikovy typ).

Staci takhle nebo chcete obrazek?

P.K.