Spinani

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Sobota Únor 19 13:08:06 CET 2005

Zdravim konferenci,
Dostal jsem se do problemu. Mel jsem za ukol udelat zarizeni na spinani
svetel. Mam tam TIP122, funguje to dobre, ale ted jsem zjistil, ze v tom
zarizeni bude zem SPOLECNA (a ja mam samozrejme spolecne +, tak jak to u
NPN byva...) takze to spina vsechny podle jednoho tranzistoru. Ty
tranzistory spinam z vystupu ATMELu a to napeti ktere spinam je 12V. Jak
se to da co nejjednosuji predelat na spolecnou zem? Jde to jinak nez s
PNP, kde bych musel oddelit zeme toho ATMELu a zbytku a tim to vlastne
cele predelat? Diky za kazdou radu, cas tlaci :(((
Radim Horinek

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.