Takhle vypadá profesionalni dokumentace...

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Únor 24 14:12:50 CET 2005

> popichnuti (jako obvykle bez smajliku), i kdyz cim dele se na to koukam,
> tak tomu fakt nelze uprit znacnou jiskru....

...urcite, zejmena po tom co ted nejakou dobu travim studovanim strojove
(elektronicky) psanych dokumentu (bohuzel mam dojem, ze je nedelal
profesional), je toto balzam na oci i dusi. Musi se take nechat to, ze
dotycny si s tim dal urcite vice prace nez kdyby to kreslil v nejakem
programu. Nevsiml jsem si ani, ze by tam bylo neco prepisovano apod...

Jinak toto schema mi moc po elektricke strance moc nerekne (jsem rad, ze
zhruba vim oc jde), takze finty typu sutr 3x paralelne nebo 5x seriove
apod. bohuzel neocenim.

Pavel

P.S. skoda jen ze to neni jpeg...