Nahrada FETu BSS138

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Únor 24 11:48:41 CET 2005

No zatim mam v planu postavit ten obousmerny regler - potrebuju do auta a
nabidka komercnich regulatoru je dosti uboha.

Jen je mi jasne, ze asi se nespokojim s HEX napalenym do PICu a asi budu
experimentovat se SW vlastnim - pro auto by to chtelo brzdu.

Jinak je to opravdu varianta jak zajimave snizit naklady pro zacinajici male
modelare - elektrovybaveni je nechutne drahe. Naklady na onen prijimac jsou
cca 200Kc - sice do nejakeho motoraka bych ho nedal, ale na nejake
pomalolety letajici na dostrel to musi stacit.

Jinak s perovkama souhlasim, ale na druhou stranu je to lepsi nez kdyby tam
nebylo nic.

Jo jeste jedna vec - nenapada Vas duvod proc je ten BSS138 pripojen do portu
PICu, kdyz by podle mne mohl byt pripojen rovnou na zem? Snad jen kvuli
pojistce aby nahodou nedoslo k otevreni mustku proti sobe, ale to by mozna
slo zaridit SW. Nebo mozna kvuli neutralu a zastaveni chodu motoru kolem
nej, ale to take lze SW.

RadekCX