LCD displej s RGB vstupom

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Únor 24 10:17:00 CET 2005

> No potes... Takze kvuli nedostatkum a chybam druhych se mam skrabat
> levou rukou prostrcenou mezi nohama za pravym uchem?
>
> Ne, tak to skutecne neni moje filosofie.

Me to spis pripada jako "drzet se pravou rukou za prave ucho po dobu 10s", coz uz neni takovy problem, zvlast kdyz to clovek musi udelat jen kdyz mu nekdo posle link delsi nez nejakych 75 znaku. A takova situace nastane dejme tomu 1x za 14 dni? Mozna za dyl.

Na cteni tehle posty pouzivam webove rozhrani na centrum.cz, neni to uplne idealni, ale nic jineho mi nezbyva - nedostanu se na POP3 (zrejme proto, ze jsem za firewallem, ktery je navic fyzicky kdesi v Holandsku - jsme nadnarodni firma). A ted mi muzete vynadat, ze jsem ignorant a blbec, protoze nepouzivam Mozillu jako vy. Muzeme si jeste porovnat znacku mobilu, auta a kdoviceho jeste (o tom, ze pouzivam Wokna 2000 uz vubec nemluvim) a jeste vic si vynadat, protoze kazdy pouziva neco jineho.

P.K.