LCD displej s RGB vstupom

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Únor 24 08:56:04 CET 2005

> To bohuzel nastavit nejde. Je potreba, aby klient pri odesilani
> zalamoval, ale nedelal to u odkazu a to OE proste nedovede.
>
> Mozilla, Thunderbird a asi spousta dalsich ano.
>
> Jirka

Zdravim,

bohuzel ne vsude je mozne pouzit postovniho klienta dle vlastni volby,
zejmena ve vetsich firmach (alespon pokud tam maji schopneho admina) nemaji
uzivatele moznost si cokoli instalovat.
Neresil bych to v konferenci, zvlast kdyz lze snadno kliknout na forward,
pomoci klavesy Del nebo Backspace odkaz spojit, aktivovat a forward zavrit.
Cele to trva do 10 sec, takze mi jiz nekolikate opakovani teze diskuse
pripada lehce nadbytecne.

Jiri Foldyna