Snimac Sharp G2D120

Martin Locker LOCKER@vosrk.cz
Čtvrtek Únor 24 07:09:17 CET 2005

Zdravim,

chtel jsem se zeptat jestli nemate nekdo prakticke zkusenosti
s vyse uvedenymi cidly.
Zacal jsem si s nimi hrat a jsem trochu zdesen.
Jak sem byl jiz predem informovan vystupni signal je ponekud
znehodnocen spickami s frekvenci 1kHz, zpusobenymi
impulznim spinanim vysilaci LED. Tudiz postavil jsem filtr,
vysupni signal se celkem umravnil, ale pak jsem se
osciloskopem podival na napajeni a zhozil jsem se.
Na velmi slusne blokovanem napajeni (stabilizator, 100uF, 10uF, 100nF)
jsou spicky o velikosti vice nez 1V. Nedari se mi je zadnym zpusoben
odstranit. Merenim jsem zjistil, ze impulzni proud od LED je temer 0,5A.
Da se s tim neco udelat, mam strach aby mi to nedelalo problemy s dalsimi
obvody (jednocip, CNY70, ...), ktere jsou na stejne desce?

						Diky za pomoc

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz