Suseni POSITIV20

Středa Únor 23 17:23:04 CET 2005

Ahoj.
Tak s tím jsem si teď docela vyhrál, mám totiž nevím odkud topný drát Kanthal, který, jak jsem zjistil je akorát. Takže jsem ho natahal v osnově z keramických korálků pod hliníkovou desku, dal to do krabičky, přinýtoval termostat z kávovaru,  nastavil na 50°C, vyrobil dřevěný kryt shora a jsem vysmátý - stříknu desku Positivem, vložím dovnitř, zavřu, zapnu časovač a nechám to hodinu. Po hodině (nebo dýl, vypne se samo) mám desku "camera ready".
S tím odporovým drátem byla docela piplačka, on totiž délkově pracuje a to tak, že značně. Takže abych nedostal pecku od prověšeného drátu, musel jsem ho zajišťovat slídovými vodítky.
Rovněž jsem si pohrál s minutkami pro expozici. Nevěděl jsem, zda je mám vyřešit "Bezstarostně" nebo "Kostomlatsky". Nakonec jsem se nějak rozhodl. Řešení bych docela rád někam píchnul ale vlastního webu nemaje, nevím kam s tím, třeba by to bylo pro někoho inspirativní...

Láďa