LCD displej s RGB vstupom

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 23 14:35:35 CET 2005

LCDcko na rozdil od obrazovkoveho monitoru asi nizkou horizontalni frekvenci poskodit nejde.
Zacatkem 90 let se delaly multisync monitory, ktere umely H frekvenci od 15-35kHz, aby zvladly CGA,MGA,EGA,VGA.
S takovym by to asi fungovalo.

Danhard

ps. chvili jsem badal, jakeze to ma ten HP "značné série" :o))

hewlett packard ma znacne serie v tom pripade. Pisu ze sa tam da zapojit
standardny VGA monitor. Pristroj je niekedy z polovice 90-tych rokov.
Mozno zaciatku :-) Je pravda, ze vtedy mali monitory podstatne nizsie
rozlisenie a opakovacie frekvencie ako dnes...
Nechcem experimentovat s mojim 21" LCDckom, to by bolo v pripade
neuspechu dost drahe :-)
b.