LCD displej s RGB vstupom

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Únor 23 13:45:16 CET 2005

hewlett packard ma znacne serie v tom pripade. Pisu ze sa tam da zapojit
standardny VGA monitor. Pristroj je niekedy z polovice 90-tych rokov.
Mozno zaciatku :-) Je pravda, ze vtedy mali monitory podstatne nizsie
rozlisenie a opakovacie frekvencie ako dnes...
Nechcem experimentovat s mojim 21" LCDckom, to by bolo v pripade
neuspechu dost drahe :-)
b.