Ako odstranit lak (smalt) z Cu vodicov ?

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Středa Únor 23 13:05:00 CET 2005

Vzpominam, ze jsem kdysi cetl radu opalit lanko nad lihovym plamenem a pak
do toho lihu ponorit.
Ale to asi nebude ta prava metoda pro hromadnou vyrobu.

> Potrebujem odstranit izolaciu (lak alebo smalt) z vodicov z malych
toroidnych cievok. Priemer toroidu je od 15mm > do 25mm a primer vodicov od
0.3mm do 1mm. (multisekciove cievky do pasmovych priepusti do 50MHz).
> Izolacia musi byt odstranena v dlzke cca 1cm, tesne od toroidu.
> Denne musi byt 1 clovek schopny odstranit izolaciu na cca 800 privodoch
... musi to byt rychla metoda ...