Proudovy zesilovac

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 23 12:02:29 CET 2005

No, kdybyste to chtel mit nobl analogove, tak asi proudove zrcadlo s 5
vystupy.
Danhard

Rozumim,
tech 5 tranzistoru a ma reakce na ne se tykala puvodniho zapojeni s D/A
prevodnikem a regulaci proudu. Diky tomu, ze jsem na zacatku
nedostatecne vysvetlil o co mi jde, tak je ta diskuze trochu zamotana a
pak to vypada, ze jsem uplny idiot :) Uz je to vyreseno, pouziju PWM, je
to idealni.

Diky, Antonin