Komunikace s PALMem

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Středa Únor 23 09:30:52 CET 2005

Zdravim,

neresil jste nekdo komunikaci nejakeho mcu s PALMem pres rs232? Kamarad
po mne chtel cidlo pro mereni svetla k PALMu, tak jsem vzal 12F675,
pichnul k nemu fotodiodu, otestoval komunikaci s PCckem (MAX232) a
vsechno bez problemu chodilo. Predstavoval jsem si, ze kdyz to budu
napajet primo z PALMu (na konektoru je vyvedenych 3,3V coz 12F675 bohate
staci)), tak muzu TX procesoru placnout primo na RX PALMu a nemusim
resit nejake prevody napetovych urovni. Ale kdyz si na PALMu pustim
nejaky terminal, tak je videt, ze to sice znaky prijima, ovsem uplne
jine, nez byly odeslany. Pritom to neni nijak nahodny proces, pokud tam
zkusim poslat nejaky textovy retezec, tak dolezou vzdycky stejne znaky
(ale jine nez byly odeslany). Netusite nekdo, cim to muze byt? Parametry
komunikace jsou nastaveny spravne, jedine, kde by mohl byt nejaky
problem, je rizeni toku, pouzivam jenom RX a TX a na ostatni signaly
zatim kaslu. V preferencich jsem ovsem nastavil rizeni toku na 'none',
takze jsem to povazoval za vyrizene. Jeste jsem zkousel komunikaci tehoz
terminalu v PALMu a HyperTerminalu ve Windows (abych si overil, ze ten
soft v PALMiku funguje, je to nejaky freeware), a to chodilo spravne.

Dusan Dolezal