AVR signatura...

Jan Matějka matejka@cat.cz
Středa Únor 23 08:15:58 CET 2005

> V Ethernutu se k tomuto ucelu pouziva analogovy multiplexer
> prepinany resetem. V pripade 75176 by melo stacit hodit pri
> programovani ENABLE RE/ do H (odpojit prijimac). Vysilac muze
> zustat zapojen.

Kdyz o tom premyslim, tak bude radno jeste pro jistotu (mozne kolize ISP
programatoru a 75176) nekde zaradit oddelovaci odpory.
Myslim, že v pripade, kdy ISP programátor v dobe, kdy neprogramuje, dava
svoje vystupy do stavu vysoke impedance by bylo resenim spojit vystup 75176
se vstupem AVR pres odpor nekolik kOhmu. Pri programovani tak programator
75176-ku prepere. Pro vstupní kapacitu 10pF a odddělovací odpor 4k7 vychází
mezní frekvence vzniklé dolní propusti nad 3MHz, tak že pro běžné
komunikační rychlosti UARTU by neměl vzniknout problém. Tak ze jako nejlepsi
reseni se mi jevi proste oddeleni odporem.
Jan Matejka