AVR signatura... (BuFran)

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Únor 22 21:18:10 CET 2005

> Ja by som MAX232 nevinil, komunikacia ide - ked som na patici MCU
> bez vlozeneho MCU prepojil Rx a Tx, tak som ziskal loopback cez

Asi nebylo pochopeno ... myslel jsem MISO signal dat na zem, ne Rx/Tx

Tak se zjisti, jestli ten dotycny MCU vubec cte tem MISO pin ...

Pak bych skusil spojit MOSI/MISO navzajem - melo by to vyhodit balast
nejake 1/0

A pokud az sem funguje, tak prohvizdat spojeni kabelu pin-to-pin (tedy
multimetr pripojit na __vyvod__ ridiciho proc. a druhy pin na
__vyvod__ programovaneho AVR. Pritom zahejbat treti rukou prog.
kablikem ...

Jinak rady:

programovaci algoritmus se musi uzpusobit dvema vecem:

1. Rychlost xtalu (cim rychlejsi xtal v aplikaci, tim lepsi).
   Z toho plyne - v aplikaci musi byt funkcni XTAL oscilator ! Ne
   jenom na prog. desce ... (pokud ovsem neprogramujete soucastku s
   INTRC oscilatorem, nebo nebudite prog. konektorem spravny pin X
   procesoru v aplikaci)
2. Minimalizovat dobu nabijeni kapacity RESET proti zemi
   nemate tam nahodou resetovaci elyt/tantal ?

3. Minimalizovat prechodove kapacity a odpory (zvlaste kapacity a
   nestejne delky SCK/MOSI dokazou divy pri rychle komunikaci na hranici
   datasheetovych rychlosti programovani ...)

--
Best regards
 BuFran