Suseni POSITIV20

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Únor 22 18:21:27 CET 2005

Já to mám udělané tak, jak píšete. Na ohřev tam mám cca 10 x 10W odpor -
zdaleka se na nich 10W neztrácí. Al deska tloušťky cca 5mm velikosti asi A4.
Snímám termistorem v pouzdře jako TO220 bez prostředního drátu - jakési
kořistní zásoby :-)). AL desku tam mám jen jednu, odpory jsou ze strany
vzdálené od desky teplotně odizolovány skelnou tkaninou co se používá do
laminátu.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hwm-land@xmail.cz [mailto:hwm-land@xmail.cz]
Subject: Suseni POSITIV20

Zdravim konferu,
chci si udelat male zarizenicko zahrati DPS po nastrikani POSITIVem na
nejakych 70%, at se to urychli. Asi ten ohrev budu resit 2 kovovymi deskami
mezi ktere se ta DPS vlozi. Asi hlinik. Proste 2 hlinikove desky, mezi nima
asi 2cm mezera, kam vlozim na nejakem stojanku desku. Obe desky vyhrivane. A
moje otazky jsou:
-je ta koncepce rozumna? (lepsi napad?)
-cim ty desky ohrivat? (nejake odpory? nebo odporovy drat? Nejake namety na
hodnoty/druh?)
-jak pro rizeni teploty snimat teplotu? (cidlo mezi desky "do vzduchu" nebo
zapustit cidlo do kazde desky?)