Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 22 16:24:24 CET 2005

Pardon, ze to znova otvaram, ale toto ma zasa vazne dvihlo zo stolicky:

> Minimalne pleny vyrabene v USA produkuji pri spalovani karcinogeni latky,
> opet dle studie vypracovane k tomuto problemu.

Ja som na 100% presvedceny, ze aj pri spalovani obycajneho dreva urcite
vznikaju _nejake_ karcinogenne latky. A urcite aj pri spalovani vsetkeho
ostatneho. Nic nie je absolutne ciste, dokonale, krasne, cierne a biele.
A ked je to sive, da sa napisat, ze je to tmavosive, priam blizke
ciernemu, ze?

> Shodneme se na tom, vsichni vime, ze pouzivani papirovych plen (stejne jako
> skoro vseho jednorazoveho) je neekologicne a neni v souladu s trvale
> pouzitelnym rozvojem, ale bohuzel je pohodlne.

A tiez sa zhodneme, ze _normalny__zivot_ v sucasnosti je neekologicky a
nie je v sulade s trvalo pouzitelnym rozvojom a je pohodlny.

> Nebo je zde nekdo, kdo by chtel aby mu po kazdem diteti na jeho zahradce
> zbyla tuna odpadu, asi ne, ale oni to odvezou a ja to nevidim , rikame tomu
> civilizace :-).

A takisto odvezu dalsie tony ktore vyprodukuje kazdy normalny dospely.
Vratane tych, ktore nevidite.

  > Vzdy kdyz je rec o zehleni plen nebo jinych uzkostlivych hygienickych
> opatrenich tykajicich se deti tak si rikam, co delaji v Indiii, Cine, Africe
> nebo i nasi cesti indiani, na vymreni nevypadaji a s civilizacnimi alergiemi
> maji podstatne mensi problemy nez my. Nezapominame v te sve honbe za
> sterilitou na autoimunitni system cloveka a nutnost jeho trenovani , ke
> kteremu dochazi stykem s okolnim svetem ...

No, uz som to povedal - ekologiou sa neviempreco zasadne zaoberaju
odbornici.
Mozem prosim vediet, kolko deti ste vychoval (nemyslim tym, ze ste
chodil domov a pozeral, ako sa o ne staraju Vasa manzelka/ina rodina)?

wek