Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Úterý Únor 22 16:21:27 CET 2005

On Tue, 22 Feb 2005, Radek Kasal wrote:
> Mám dvě děti, jedno vyrostlo na látkových a druhé částečně na papírových
> plínkách. Tak vim o čem to je. Uvedené články jsou plné demagogije a
> zkreslování skutečnosti.
S poctem deti jsme na tom stejne.
> Budme konkrétnější, tak třeba část ekonomické výhodnosti uplně zanedbala
> náklady na pracovní sílu, technické vybavení, skladování exkrementy
> znečištěných plen. O nějaké předpírce ve studené vodě raději nepíší. Pro
> nezasvěcené, kojená mimina nedělají bobky ale řídkou kaší. Tu je třeba
> ručo z pleny odstranit (ve studené vodě neb teplá voda zdrcne bílkovinu
> a je to ještě horší), žádná pračka si s ní neporadí.
Na tohle jsme pouzivali takove papirove vlozky, ty zadrzely hutnejsi cast.
Tenke asi jako toaletni papir a daly se splachovat.
>  Pokud víte o někom kdo je ochoten za 37Kč na hodinu pracovat,
> tak sem s ním, velice rád mu necham prát a žehlit normální oblečení.
Ale MATERSKE povinnosti NEJDE hodnotit timto zpusobem. Jestlize
nekdo neni ochotny kvuli potomkum obetovat sve vlastni pohodli, at si je
radeji vubec neporizuje. Rodicovstvi totiz NENI o tom, ze udelam dite a
ostatni se starejte, aby pekne vyrostlo a vychovejte ho za me.

                             Karel Dudasek