Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Úterý Únor 22 16:04:05 CET 2005

Mám dvě děti, jedno vyrostlo na látkových a druhé částečně na papírových plínkách. Tak vim o čem to je. Uvedené články jsou plné demagogije a zkreslování skutečnosti.

Budme konkrétnější, tak třeba část ekonomické výhodnosti uplně zanedbala náklady na pracovní sílu, technické vybavení, skladování exkrementy znečištěných plen. O nějaké předpírce ve studené vodě raději nepíší. Pro nezasvěcené, kojená mimina nedělají bobky ale řídkou kaší. Tu je třeba ručo z pleny odstranit (ve studené vodě neb teplá voda zdrcne bílkovinu a je to ještě horší), žádná pračka si s ní neporadí.   U nás jsme pleny vyvařovali a žehlili po celou dobu používání.

  Když jsem si udělal výpočet za použití údajů z prvního článku, tak na hodinu práce mi vychází částka 37Kč. Kdyby se ale započítali opomenuté maličkosti, tak bych odhadoval, že hodina práce maminky by byla oceněna ještě mnohem, mnohem nižší částkou, tak někde kolem 0-10Kč.

 Pokud víte o někom kdo je ochoten za 37Kč na hodinu pracovat, tak sem s ním, velice rád mu necham prát a žehlit normální oblečení.

Radek