mc 33340

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Únor 22 15:30:03 CET 2005

> Zdravim, chci si postavit nabijecku s obvodem od motoroly mc 33340.
> Nasel jsem standartni zapojení s lm317 jako zdrojem proudu.
> Tam je ale omezeni onou 317-tkou na 1,5 A.
> Hledam tedy nejake jednoduche odzkousene zapojeni proudoveho zdroje tak 2A, nejspis s vykonovym tranistorem...?? thanx.

Viz. moje stranky http://pavlik.webpark.cz a jit na "kutilství". Tak jak to mam namalovane, to ale pouziva jako vykonovy clen odpor, tranzistor je jen spinaci. Nic Vam ale nebrani ten vykonovy odpor vynechat a dat do baze umerne vetsi odpor a nastavit tak proud Ic.

Pripadne muzete zustat u pouziti LM317 s tim, ze date dve paralelne (pripadne jejich vystupy spojite pres diody aby to bylo koser).

P.K.