power over ethernet

ladmanj@volny.cz ladmanj@volny.cz
Úterý Únor 22 14:57:04 CET 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Předmět: Re: power over ethernet
Datum: 22.2.2005 - 10:26:02

> Nejvice naleznete na http://www.poweroverethernet.com/ .
>
> Muzete pouzit jak datovy par, tak nevyuzity par. Pripojene
> zarizeni by melo
> umet obe normy, vetsinou byvaji na vstupu 2 mustky, kazdy pro
> jeden par a
> jejich vystup je spojen.
Aha dekuji, tak na datove pary to cpat nebudu protoze by mezi
sitovku/switch muselo pribyt jeste trafo. Pripojene zarizeni bude
moje a tak to proste nebude standardni poe, no. Takze to necham jak
to mam, mam tam taky dva mustky ale ten jeden vede na konektor pro
lokalni napajeni. Jen by mne jeste zajimalo, zda muze dochazet k
nejakemu ruseni 10-baseT ethernetu, pokud po vedlejsim paru potece
50Hz proud (nikoliv sinus, ale to co si vezme kondenzator pred
spinanym jednocinnym menicem). Myslim si ze by to vadit nemelo, ale
kdo vi.

Jakub Ladman