Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

pyjan pyjan@tiscali.cz
Úterý Únor 22 14:32:57 CET 2005

a co by měla ženská na mateřský dělat? alespoň se zabaví, nebude jí
dlouhá chvíle a nebude myslet na kraviny. Pleny u starších dětí (víc jak
2 měsíce) nemá cenu žehlit.
Štěstí, že porodnost prudce klesla,  protože by  nestačili v sídlištích
odvážet kontejnery plné nerecyklovaných posraných plen.