Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Únor 22 13:51:12 CET 2005

no, musim se zastat tech papirovech plinek, ono vyprat v ekologicky
el.pracce + ekologickej prasek + vyzehlit ekologickou elektrikou = strhana,
ustvana a nervozni matka, to je fakt pro dite fakt vyhra !!
tomik.

-----Original Message-----
From: pyjan [mailto:pyjan@tiscali.cz]
Sent: Tuesday, February 22, 2005 1:41 PM
To: HW-news
Subject: Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupit?

 proč lopuchy? oblíkej si jo do čeho chceš, ale nebreč že na to nemáš. já
vyrostl na bavlněných plenách a moje děti taky. Jen to nechce být líný.

Ales Filip napsal(a):

Hello pyjan,

úterý, 22. února 2005, you wrote:

A místo oblečení ji zamotat do lopuchových listů. To víš že jo.

p> není levnější koupit bavlněný pleny a prát je? je to šetrnější k

p> životnímu prostředí.

p> Ales Filip napsal(a):

Hello Tomas,