Otevreny kolektor

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Únor 22 12:51:48 CET 2005

no rozhodne to neni urceno pro velke proudy. samozrejme, ze to bude
hrat. Ale vylozene pokud je to logicky vystup - tzn. max desitky mA,
dostacuje to. Zalezi samozrejme hodne na tom, proti jakemu napeti se
bude spinat - tj. kolik bude Uce pri poruse. Je to uz vylozene na
individualnim reseni, na hlubsi uvahy nam Mala Kobyla sdelil malo informaci.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz