power over ethernet

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Únor 22 12:24:01 CET 2005

> Tak uplne jsem nepochopil reseni na te druhe strane, presneji mi nesedi
> pouziti trafa 230/48 s 48 na primaru a za nej 78xx.
> Nehlede na cenu , 300 jen trafa, krabicky, snury,konektory, ostatni balast
> to si radeji koupim to POE, 5V 2A lze poridit za cca 700Kc bez DPH.

To bylo mysleno takhle: trafo 230/48 ma prevod 4,8, takze kdyz privedu 48V na primar, tak na sekundaru bude cca 10VAC.

Ty ceny jsem nezkoumal nijak moc podrobne, jen jsem v nejakem WiFi ceniku videl, ze zdroj z 230VAC na 48VDC stal asi 900 a dalsi 48VDC na 5VDC (nebo 9 nebo 12) stal asi dalsich 900. Celkem 1800 (oproti cca 500 za trafo230/48V based POE).

P.K.