Rozbocovac TV signalu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Únor 22 11:27:54 CET 2005

At 10:20 22.2.2005 -0000, Uher, Lubomir wrote:
>Zdravim Vas,
>
>neviete nahodou niekto, ako jednoducho urobit rozbocovac TV signalu z 1
>antenneho zvodu na 3 rozlicne vetvy podla moznosti s co najmensim utlmom ? (
>moze byt aj s aktivnym prvkom )

Delat rozbocovac?!? To se vyplati??? Kup si ho hotovej. TV signal je dost
siroky pojem, pokud myslis 1-60k. tak slusny rozbocovac bude mit utlum cca.
5-6dB, pokud to je na kabelovku, kde se pouziva maximalne hyperband tak v
tomle pasmu bude utlum jeste trochu mensi. Ale nesmis koupit nejaky odporovy
smejd, ktery nejen ze ma vetsi utlum, ale taky byva dost neprizpusobeny a ma
spatne oddeleni. Pokud koupis rozbocovac v odlitkove krabicce na
F-konektory, vetsinou bude slusny...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz