power over ethernet

Josef sip@atlas.cz
Úterý Únor 22 11:13:53 CET 2005

Jestli muzu poradit tak spousta Wifi  zarizeni co ma napajeni +5V
ma na vstupu DC/DC konvertor a umi vstupni napeti 16V-25V
My tak treba pouzivame Dlink 900AP+ jako klient a k tomu nejaky
12V adater ktery ma bez zatizeni kolem 16V.
Napajeni pres UTP, jeden par +, duhy par - jen se musi pred pripojenim
tyto pary odpojit z UTP konektoru...

S pozdravem Jozka Sip