Otevreny kolektor

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Úterý Únor 22 10:57:06 CET 2005

o---------

               \
                |----|--| odpor |-----o
               /       |
              |  |     |
o---------|----|---------------o

Pochopil jsem to spravne?

----- Original Message -----
From: "Ondřej Kozumplík" <kozond-konf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 22, 2005 10:36 AM
Subject: Re: Otevreny kolektor

dejte k tomu trandu mezi bazi a zem v propustnem smeru n-diod, nebo
zenerku, pak ten odpor do emitoru. Hodnotu si urcite podle max. proudu,
na ktery je nutno omezit (dle ztratoveho vykonu, Uce trandu pri danych
proudech Ic a Ib), ubytku napeti na otevrenych diodach....  chce to
chvilku se s tim pohrat, ale je to slusne a fungujici zapojeni a hlavne
velmi jednoduche. Nakreslil bych z pismenek, ale nejsem na to tak
zrucny, jako nekteri kolegove v konferenci ;-)

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz