OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

aze azehw@volny.cz
Úterý Únor 22 09:47:04 CET 2005

U nas (JME) se vsechny casove spinace vymenovaly za RX HDO, i kdyz casy
prepinani jsou stabilni a docela presne. Zkratka blokovani od RX HDO je
presnejsi, ale jde to obejit i casove.
AZE

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 22, 2005 8:53 AM
Subject: RE: OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

alespon u nas www.sce.cz jsou casy nizke sazby v podstate stale(neni
zaruceno), takze i jednoduche dig. spinaci hodiny za 200kc na kazdy primotop
tento problem na 95% resi. nebo bez hodin i jinak, si muzete prostorovy
termostat(500kc) nastavit tak, aby v dobe vys. tarifu topil jen pri poklesu
pod 19°C coz se vetsinou pri 1h vypadku nestane. u nas dokonce vikendy jedou
nonstop :-)).
jinak ty hodiny vymeni, kdyz ne za den tak za 3 urcite. energetika ma zatim
u nas celkem spolehlive a rychle sluzby.
tomik.