AVR signatura... (BuFran)

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Úterý Únor 22 09:27:24 CET 2005

> Zkusil bych prvne zkratovat MISO (vstup do PC) bez pripojeneho
> procesoru na JTAGu na zem. Pokud se signatura nezmeni na 00 00 00
> je problem v MAX, Pokud ano, je potreba dalsi testy ...

Ja by som MAX232 nevinil, komunikacia ide - ked som na patici MCU bez vlozeneho MCU prepojil Rx a Tx, tak som ziskal loopback cez MAX232. Tiez samotne MCU programatora odpoveda na prikazy zaslane cez seriovy port rucne (cez terminal.exe), cize problem by som videl v samotnej programovanej doske alebo programovanom MCU. Nema pre mna niekto rady typu:
- ak MCU programatora nie je schopne stiahnut linku RESET programovaneho MCU do L, nebude ho schopny programovat a ani citat.
- ak nema programovany MCU krystal 4 MHz, tak to nebude fungovat, lebo prenosova rychlost nebude 19200...

O tychto dvoch zasadach k tomuto ISP programatoru viem, skor ma zaujimaju tie ostatne... Ma niekto nejake rady, ako presne musi byt zapojeny programovany MCU, aby to ISP fungovalo?
Pripominam len tolko, ze piny MOSI, MISO, SCK su pouzite len na ISP, nic dalsie tam nie je pripojene, a RESET je oddeleny jednym 4k7 od druheho 4k7, ktory to taha na napajanie a medzi RESET a oddelovaci 4k7 je zapojeny pin programatora ktory ma ist na RESET...

> je ten procesor naprogramovany, a cim ?

Ten MCU programatora je programovany v LabProgu od Elnecu, verim tomu ze tam problem nie je, najma uz aj preto, lebo ten MCU odpoveda na vacsinu prikazov po seriovej linke.... Len pri citani z programovaneho MCU vracia 'ff'

> je spravne resetovan ?
Podla mna je, tiez plati to co o 3 riadky vyssie..

> Jestli mas LogAN, mrkni se na MOSI/MISO v prubehu programovani ...

No, LOGan nemam, bohuzial...
           Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily