Proudovy zesilovac

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pondělí Únor 21 21:35:30 CET 2005

Ten problem je asi jeste nekde trochu jinde. Jako prilohu jsem to posilal
tak, ze jsem dal "odpovedet", napsal jsem text, pak jsem klapl na to
tlacitko se svorkou, u ktereho je napsano "pripojit", vybral jsem soubor a
pak odeslal.

Pak jsem jeste udelal jeden pokus, ze jsem si to poslal na muj mail do
firmy, protoze odtud mi server posila kopii na muj mail. Tak odtud mi to
prislo dobre.

Mozna je tedy nejaky zadrhel na tom serveru te konference.

Jirka
----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 21, 2005 9:25 PM
Subject: Re: Proudovy zesilovac

pozeram, ze pouzivate Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106. Tam
zvykne byt problem s vkladanim obrazkov. Pokial ten obrazok prilozite
ako prilohu, tak nam dojde v poriadku a budu si ho vediet precitat aj ti
co nepouzivaju outlook. Pokial tam ten obrazok vlozite cez copy/paste
tak to bude vyzerat tak ako vidite dole...
balu