Optoclen 6kV

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Únor 21 18:07:41 CET 2005

Pavel Poucha napsal(a):

> Dekuji, hacek je v tom, ze napriklad optocleny CNYxx vypadaji uzasne (na
> prvni strance 8kV a velke pouzdro), ale kdyz se zahloubate do katalogoveho
> listu, tak 8kV je mezni hodnota testovana 10s nebo 1min. A pokud to chcete
> trvale, tak mi pripada vhodne drzet se hodnoty oznacene jako "jmenovita",
> ktera je necelych 1.5kV...
>
> Aspon ze maji velke pouzdro. Budu muset objednat nejake "s privlastkem",
> prave od Vishaye nebo Agilentu to lze.

Pouzil bych CNY65Exi, ma specifikaci 11,6kV/1min, cili by to melo v
pohode stacit. Jen ta rychlost je trochu nizsi, nez pozadujete, zalezi
ale samozrejme na dane aplikaci a na tom, ktere casy jou kriticke.
Obecne bych se - pokud to jde - snazil pracovat pri mensich proudech a
ne "v saturaci" vystupniho transistoru, rychlost pak vzroste.

--
Jirka