TQFP - nepajiva maska

Snail Instruments snail@iol.cz
Pondělí Únor 21 16:54:03 CET 2005

>Mel bych jeden blby dotaz. K cemu je nepajiva maska ? Jsem zacatecnik, moc
>jsem toho jeste nepopajel, ale pajim normalni mikropajkou za 3 kila, hrot
>jsem si opiloval do spicky.

Jestli je napajena ze site, tak pozor na citlive soucastky (presne OZ,
apod), pres kapacitu topneho teliska se tam muze dostat znacne napeti.

>  Cin se mi obcas rozlije i tam kam nemusi, sice to vzdycky nejak poberu
> nebo rozetru, ale neni to pekne, tak mne zajima jestli mi ta nepajiva
> maska muze v tomto nejak pomoci ? Je to vubec reseni pro amaterskou
> vyrobu ? Nebo mam jeste trenovat ?

Je-li vzhled desky prvorady, maska se da objednat (asi 10Kc/dm2), ale je k
tomu potreba dalsi film (100Kc), coz kusovku prodrazi. Doma se to neda dost
dobre udelat, pokud si teda nechcete zavest poloprovoz na vyrobu DPS.

J. Hanzal