OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Únor 21 12:59:01 CET 2005

Zdravim,

 v tom pripade mi prijde vyhodnejsi nez tahat extra rozvody pro
 primotopy kopupit elektrokotel a pripojit ho jako alternativni k
 plynovemu kotli. Jedine co ktomu potrebujete je elektrokotel a par
 ventilu. Regulace Vam muze zustat stejna a nemusite mit nikde dalsi
 opicarnu na stenach.

 Budete mit jen misto jedne kotlokrabice na stene dve. Sazby jsou pro
 elektrokotel a primotpy stejne. I kdyz to je kotel, je to stale
 primotopny system.

--
 turby@chips.cz