Prehravac MP3]

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Únor 20 12:15:11 CET 2005

    Proc? Starych komponent je vsude k sehnani spousta a kdyz si s tim
clovek vyhraje tak si muze postavit (nejen)mp3 prehravac se spoustou
funkci prakticky za babku. Naopak sem rad ze se tim nekdo zabyva. MPX je
jeden z programu ktere jsou docela slusne optimalizovane aby behaly co
nejrychleji ale pritom nabizi spoustu moznosti nastaveni a funkci. Je to
presny opak nekterych dnesnich wondow$oidnich programku (ktere nekdo
naklikal v nejakem visual-IDE a poslepoval z komponeni z netu) ktere
dokazou pri naprosto trivialnich operacich zamestnat xy Ghz procesor na
100% na docela dlouhou dobu... Za to bych sekal ruce.