Pomuze nekdo s dekodovanim a TC77

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Únor 19 19:29:09 CET 2005

> Diky moc asi to tak nejak bude - pockam az se bude teplota vice menit a

Nemate zac, rado se stalo, dejte vedet jestli je to skutecne tak.

> nachytam vic hodnot. Jeste budu muset zjistit jak je to s tim kont.souctem a
> pak uz by to nemusel byt problem to odvysilat.

Zkusil jsem ruzne poscitat par hodnot ale nic mi nevyslo, pochybuji
ovsem, ze to bude neco sloziteho. Pro odladeni komunikace co se tyka
modulace doporucuji napred natvrdo vysilat nejake nascanovane hodnoty.

> Ted jsem koukal na DS k cidlum TC77 od Microchipu a take maji krok 0.0625stC

Tak jsem se na ne kouknul, zajimave, nemate s nim nekdo zkusenosti?

> - maji nelinearni stupnici a tak jsem se dival jestli to treba neni podobne,

Nelinearni, a jak jste na to prisel? Podle me je linearni.

> ale neni.

Ale je (teda pokud moje dedukce kodovani Vaseho cidla je spravna), temer
na chlup, tim chlupem je, ze Vase cidlo posila absolutni hodnotu a Vy si
musite posunout 0 o 50. TC77 vraci signed (znamenkovy) int oriznuty od
LSB z 16 na 13 bitu, MSB je znamenko. Nazorne je to videt v DS20092A k
TC77 (ted na nej koukam primo na www microchipu) v grafu (page 8, figure
3-1) a v tabulce (page 9, table 3-1) a v okolnim textu je vysvetlen
vyznam 3 nejnizsich bitu (o tom je i na strance 11).

Jednoduchy priklad funkce vypoctu v C je:

float calc(signed int value) // value je hodnota z cidla
  {

   value &= 0xfff8;	// maskuje 3 nejnizsi bity
   return(value / 128);	// prepocte
  }

samozrejme toto cele je mozno napsat ne jeden radek :-)

Pavel