POSITIV 20

L.Pikulik picom@volny.cz
Sobota Únor 19 09:02:33 CET 2005

Mel jsem stejne problemy.Ostruvky se delaly kdyz se strikalo moc zblizka
nebo byla deska mastna (vycistit praskem na nadobi co "neposkrabe").
Musi se take zajistit bezprasnost. Casem jsem zjistil,ze je lepsi koupit
hotove desky s lakem a pritom mam doma nekolik m2 cuprexitu.
V prodejne (GM) si posledni dobou radeji zkontroluji kvalitu (desky jsou
nekdy poskrabane nebo 1mm misto 1,5mm).