blikato

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Únor 18 23:38:59 CET 2005

No treba 5V, ale myslim ze v takovem pripade uz Vam bude vic vadit
idukcnost privodu te diody :o) Pokud zapojim antiparalelne dve
diody, tak je blbost, ze by se poskodila driv prepetim ta dioda,
ktera je v nevodivem smeru.

Danhard

http://www.semiconductors.philips.com/acrobat_download/datasheets/1N4148_1N4448_5.pdf

--
Akcni unorova nabidka "3 za cenu 1"! Ziskejte
VOLNY ADSL 512/128 3GB za cenu 1GB!