OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Únor 18 18:18:02 CET 2005

ak to tak sleduji, tak svine vladnou, mnozi se, slusni a schopni lide
rezignuji a uvazuji o omigraci.

Nestalo by za to uvazovat o opaku, prevzit vladu a odemigrovat vyse uvedene
neschopne veslare ?
Zase az takovy problem by to byt nemel,blbost nekterych predstavitelu moci
je takova, ze se jeden az divi jak ji muze Země nosit.
Vlastně uz Svejk uvedl, ze lidska blbost není v pricine souvislosti a
neovlivnuje zakony nebezske mechaniky.
V kazdem pripade by ti slusni a schopni meli zacit uvazovat o historicke
nutnosti proves nejake zmeny.

Nejsem naiva, ale rikam si, ze od jiste pozice by clovek mel zacit myslet v
souvislostech a uvazovat o historicke zodpovednosti nebo minimalne se
zamyslet nad tim, ze jednou bude v ucebnicich dejepisu. Narazim tim na
soucasneho premiera, který se minimalne v mich ocich zaradil hned za
Klementa (oba to mysleli uprime a oba na to nemeli mozek). Gross je
ucebnicovy priklad , ze není pricana souvislost mezi akademockym titulem a
inteligenci.
Omlouvam se za OT, ale je patek, narky v konferenci me nastvali a dorazilo
me radio, kde prave rikali, ze Gross ma statni zkousku z nemeckeho jazyka
coz me vice nez pobavilo, protože jsem ho slysel při jeho rozhovoru s
nemeckym kanclerem a nezvladl nemecky ani slusne pozdravit.

Su sudetak a tak tomu trochu rozumim :-)

S pozdravem

		P.N.